Jag överlevde!!

I dag har jag vart så taggad på min inplanerade spring tur efter middagen. Vi har en liten slinga som jag tänkte prova. Målet någon vecka framöver var att ta mig runt utan att känna mig mer död än levande. 


Middagen var intagen och jag stack på affären fram och tillbaka lite snabbt. Vi hade slut på smörgåsar! 

Jag kollade på klockan när jag skulle börja min lilla runda, 17.15. Jag började springa, och det kändes bra. Väldigt bra. Jag lyckades ta mig runt min lilla runda, de tog 10 minuter sen här gången. Inte mycket för världen, men för mig var det väldigt stort! Jag kände mig pigg och energi fylld efteråt. 

Nu hoppas jag att det här håller i sig.

#1 - - EVELINA:

Bra gjort av dig! Och lycka till med löpningen i fortsättningen också, kommer säkert gå bra! :)

Svar: Tack så mycket :)
saraelinmarie.blogg.se

Upp