Visit på sjukhuset

Igår så ramlade Milton i skidbacken och gjorde illa knä. Men han gick på benet men haltade lite. Så la han sig och sov men när vi skulle lägga oss så hörde vi hur han började grina och hade ont i knä. Han fick alvedon och vi tog upp honom till oss. Han somnade om och sov hela natten.


I morse vaknade han och var så glad och sa "mamma nu gör det inte ont i benet längre". "Vad bra, då kan vi gå ner" sa jag. Då började han grina när han skulle röra på benet och ställa sig upp. Lill gubben. 

Ja ringde hc och fick en tid. Min pappa följde med och hjälpte mig med penny. Jag fick bära runt Milton för han vägrade gå! Läkaren på jouren fick inte undersöka honom, han bara grinade så fort han skulle ta i honom. Vi blev skickade på röntgen, det var inte kul, han skrek så fort någon tog i honom. Men efter ett tag gick de bra. Ingen fraktur tack och lov. Men läkaren kunde inte undersöka honom riktigt men han sa att var det inte bättre på en vecka så ska vi kontakta sjukhuset igen och ev få remiss till ortopeden. Men nu skulle vi linda knä och ge smärtstillande. 

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

Hoppas att det känns bättre snart

Upp