Ja då var den här igen

..måndagen! Dags för jobb för mig, 7.15-17.30 har jag idag. Jag har inte vant mig ännu att jobba så här mycket, känns ovant. Men det går bra ändå. Ja är väldigt trött på kvällarna när ja kommer hem. 


Igår firade vi Mattias mamma som fyllde år tidigare i veckan. Sen åkte vi med Mattias syster och hennes kompis från Australien på djursafari Haha. Vi såg 3 älgar iallafall. 

Barnen var så trött när vi kom hem så dom somnade rätt fort, penny hade ont i magen tror vi för hon vaknade efter en stund och grinade och vred på sig mycket så Mattias tog ner henne till oss i soffan så hon sov på oss ett tag. Sen sov hon hela natten. 

Nej nu måste ja borsta tänderna och röra mig mor jobbet snart. Ha en fin dag!

#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lycka till på jobbet idag! :)

Upp