S ö n D a g

Nu har jag jobbar klart för den här helgen. Jobbigaste med mitt jobb är att jobba helg och kväll. När resten av familjen är hemma. Då vill jag också vara hemma. 


Efter jobbet så var vi bjudna till Mattias föräldrar (igen haha) vi åt pad thai och fikade. Sen åkte vi hem och la penny. De blir så konstigt närbild är borta och passerar hennes sovtid för natten. Då somnar hon en sväng där borta och den vaknar och är grinig och övertrött. Då blir hon svår att lägga hemma för hon får svårt att komma till ro. Men nu sover hon iallafall.

Joline och Milton ligger i sina sängar och ser på film. Milton kollar på smurfarna och Joline vet ja inte vad hon ser på. Men dom ska strax stänga av. 

Jag kollar på frikänd och bara Mattias kommer hem från gymmet så ska jag ställa mig i en lång dusch! 

Upp